BEKÄNNELSER

jag älskar frukt.

jag kan inte somna utan att känna en lukt. 

jag har super mycket selfie's i min kamera rulle.

jag konsentrerar mig bättre med musik i öronen, somnar även snabbare. 

har gått och blivit kär i Queen B nya låtar. 

hatar ljudet när man öppnar en låda i frysen. 

jag älskar vara nere på stan och fika. 

jag möblerar om mitt rum väldigt, väldigt ofta! 

är besatt av serier och film, har tyvärr sett nästan alla "13åriga" tillåtna serier på netflix. 

min förebild är Cara Delevigne. 


Hej på er!! Hoppas ni haft en bra fredag. Själv har jag haft en bra dag! Mycket segt, men mycket skratt. Imorgon får vi se vad som väntar.. Kram på er!!

Komentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn

E-mail: (bara jag som ser)

Blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback