HAPPYYY

Jag och lillebror// påväg till Centralstatipnen// Sofi // i bilen //Centralstationen // jag och Sofi 

Resan till Göteborg gick bra, kommer inte ihåg vilken tid vi var framme men jag gissar runt 17.00. Efter en stund hängde jag med Morfar och Margareta för hämta mina kusiner på centralen som kom med tåget från Stockholm! Har saknat dem supermycket!!!

Nu idag ska jag kanske först ner en sväng till Gothia och kolla innebandy. Vi ska kolla på Margaretas systerdotter, och om min kompis Jesper spelar i närheten sticker jag nog dit och kollar, vi får se! Efter Gothia ska jag,mamma och mina mostrar ner till stan och kolla lite! Sen blir det nog hem här till alla och bara ta det lugnt! Ska försöka fota lite idag så jag kan sätta ihop ett collage så ni får en liten sammanfattning. 
Kram på er!!

Komentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn

E-mail: (bara jag som ser)

Blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback